loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شوق استاد: درنگی در زندگی و اندیشه استاد مطهری

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده یعقوب توکلی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 119

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16693 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مروری بر اندیشه ها و سیره اخلاقی مرتضی مطهری و روش علمی وی در مواجهه با شبهات علمی و دینی است. در ابتدای این اثر به بیان مقاطع مختلف زندگی مرتضی مطهری پرداخته شده و شور و شوق وی برای تحصیل علم توصیف شده است. آنگاه به زوایایی از اندیشه و افکار فلسفی و دینی مرتضی مطهری اشاره شده و موضع گیری او در قبال اندیشه های مارکسیستی و نقد علمی آن برجسته شده است. در ادامه نویسنده به ابعادی از تقوا و معنویت مرتضی مطهری اشاره نموده و فراز و نشیب های زندگی وی که همراه با فقر و سختی بوده است را توصیف نموده است.در بخش دیگری از کتاب نویسنده به سیره رفتاری مرتضی مطهری در منزل به عنوان شوهر و پدر، در حوزه و دانشگاه به عنوان استاد و نیز سیره سیاسی و اجتماعی وی در مبارزات سیاسی در قبل از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره نموده و شخصیت منحصر به فرد وی در این زمینه نیز توصیف شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما