loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حزب دیالمه: خاطرات و آثار شهید عبدالحمید دیالمه

5 (1)

ناشر فاتحان

نویسنده رحیم مخدومی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 368

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب به گونه مستند نگاری نوشته شده است و برای تهیه مستندات به منابع دسته اول ازجمله دوستان، همراهان و شاگردان وی مراجعه شده است.
از شهید دیالمه آثار و اسناد زیادی به جا مانده و خانواده شهید این آثار و اسناد را در اختیار نویسنده این اثر قرار دادند و البته قالب کتاب گفتگو محور است که این گفتگو ها با آشنایان شهید، شاگردان شهید و همراهان شهید انجام شده است.
بخش دوم کتاب قالبا سخنرانی های شهید است و با شناختی که از این شهید بزرگوار به دست آید دیده می شود که هنوز جای کار فراوانی دارد.
نام شهید دیالمه در فتنه ۸۸ بر سر زبان ها افتاد و این امر نشان دهنده اوج مظلومیت این شهید بزرگوار است. خداوند متعال ذخیره هایی را در گوشه و کنار پنهان کرده است و هر چند وقت یک بار این ذخیره های ارزشمند را نمایان می کند.با وجود آنکه بسیاری از انقلابیون بعد از گذشت مدتی محافظه کار می شوند شهید دیالمه از جمله انقلابیونی بود که انقلابی ماند و انقلابی رفت.یالمه، سالم ترین و مردمی ترین انتخابات را رقم می زند و به عنوان نماینده اصلح وارد مجلس می شود. او الگوی خوبی برای آن هایی است که می خواهند در مجلس، جا پای جای مدرس ها بگذارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما