loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشنامه امام مهدی (عج) بر پایه قرآن، حدیث و تاریخ (فارسی - عربی) (دوره ده جلدی)

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده محمد محمدی ری شهری

مترجم عبدالهادی مسعودی

با همکاری سید محمدکاظم طباطبایی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 4503

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16943 10003022
2,350,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دانشنامه امام مهدی(عج) دارای متن عربی و ترجمه فارسی است، روایت هایی که در این مجموعه بیان شده، دارای سند است و از منابع کهن و معتبر تاریخی و روایی و تفسیر در این مجموعه بهره برده شده است.
دانشنامه امام مهدی(عج) به 14 بخش تقسیم شده است، که امام مهدی(عج) در پرتو ادله کلی یکی از این بخش هاست و کسانی که تمایل به شناسایی امام دارند می توانند این بخش را مطالعه کنند.
بخش دوم در مورد زندگی امام مهدی(عج) است که زندگی نامه در قالب پدر، مادر، ولادت، نام و کنیه حضرت در این بخش مطرح می شود و در بخش سوم مطالبی در زمینه غیبت امام زمان، پیشگویی غیبت و زمینه سازی اهل بیت(ع) برای غیبت در این فصل تببین می شود.
سفیران امام مهدی(عج)، وکلا و نائبان دروغین در بخشی از این کتاب بررسی و ارزیابی می شود و در بخش دیگر مکاتباتی که بین امام و افراد رد و بدل شده، مطرح می شود.
امام مهدی(عج) و کرامات حضرت را از بخش های دیگر دانشنامه امام مهدی(عج) می باشد، که وظایف مردم در دوران غیبت و اهمیت دعا برای تعجیل حضرت در این فصل بررسی شده و در بخشی دیگر دعای اهل بیت(ع) برای امام زمان(عج) تبیین می شود.
زیارت های حضرت و علایم و نشانه های ظهور مانند نشانه های حتمی و غیرحتمی و مسئله رجعت، زمان قیام امام مهدی(عج) و مکان قیام و یاران حضرت از مطالب دیگر مطرح شده در فصول این کتاب است.
حکومت امام مهدی (عج) را یکی از عناوین فصول است، که سیاست های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و قضایی حضرت در این فصل بررسی می شود و شعر مهدوی نمونه و اشعار فارسی و عربی در بخشی دیگر تبیین شده است.
دانشنامه امام مهدی (عج) یکی از فعالیت های موسسه دارالحدیث در مورد امام زمان (عج) است که از 10 سال گذشته این کار شروع شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما