loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر توفان: گفت و گو با شاعران معاصر درباره شعر مقاومت اسلامی

ناشر روایت فتح

مصاحبه گر رضا اسماعیلی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 267

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16944 10003022
21,000 18,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دربردارنده گفت وگوهایی با شاعران معاصر، با موضوع «شعر مقاومت» است. شعر مقاومت همواره برای تحریک مردم و ترغیب آن ها به قیام و مبارزه علیه هر گونه بی عدالتی، بیداد و ظلم و توهین به اعتقادات و باورهای دینی و انسانی سروده می شود. شعر مقاومت اسلامی شعر مکتب اعتراض و انتظار آمدن مصلح کل است. تأمل و تحقیق در حوزه «شعر و ادبیات مقاومت و تبیین ابعاد گوناگون آن؛ هدف از انجام گفت وگوها و مصاحبه با شاعران معاصر در خصوص «شعر مقاومت» است. مقاومت بین المللی اسلامی و ویژگی شعر مقاومت اسلامی، رسالت شاعران معاصر در عرصه شعر مقاومت، تأثیر پیروزی انقلاب در تقویت شعر مقاومت، درون مایه های شعر مقاومت، راه های تقویت و گسترش و ترویج جویان شعر مقاومت در ایران و جهان اسلام، وجوه مشترک شعر مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف اسلامی و نقش رسانه های استکباری در جهت به انحراف کشاندن موج بیداری اسلامی و نقش شاعران در پیشگیری از انحراف و... موضوعات مطرح شده با شاعران معاصر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

عرصه زمانه همیشه شاهد بی عدالتی بوده و شعر مقاومت در توفان اندیشه دستاویز شاعران برای بیان گریزگاههای این اندیشه عدالتجو است.در این کتاب که مناسب جریانات ظلم ستیز کنونی هم هست با شاعران و مکتب شعری مقاومت آشنا می‌شویم.نمونه های اشعار برگزیده شاعران ما را با حال و هوای جبهه های مقاومت آشنا می‌کند.

5 اسفند 1402

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما