loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیل نظری دولت یازدهم

5 (1)

ناشر آفتاب توسعه

نویسنده پرویز امینی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16962 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پرویز امینی اولین بار بحث درباره مبانی نظری دولت یازدهم را در یک سخنرانی در نهم شهریور 1392 (در آغاز دولت یازدهم) در دانشگاه تربیت مدرس انجام داد که با ویراستی اولیه در رسانه ها به عنوان «چیستی و کیستی» دولت یازدهم منتشر شد. پس از آن، درخواست هایی از برخی برای انتشار این مطلب از وی به عمل آمد که امینی نیز متن مذکور را مجدداً ویرایش کرد و بخش هایی از آن را توسعه داد که به صورت کتاب مذکور در اختیار مخاطبان قرار می گیرد که در واقع یک مقاله نسبتاً بلند است.

اهمیت کتاب تحلیل نظری دولت یازدهم، آنجاست که شاید برای اولین بار در کشور است که همزمان با آغاز به کار یک دولت، مبانی نظری آن به شکلی نسبتاً سازمان یافته در اختیار محیط فکری و سیاسی و اجتماعی قرار می گیرد تا امکان فهم مناسبات و تعاملات دولت در یک شبکه مفهومی، حالت منسجم و عمیق تری پیدا کند. کتاب تحلیل نظری دولت یازدهم، نوشته پرویز امینی است و در انتشارات توسعه منتشر شده است.

پرویز امینی در بخشی از مقدمه کتاب تحلیل نظری دولت یازدهم می نویسد:

درباره سهولت ارتباط مخاطبان با کتاب دغدغه مهمی داشتم که موجب شد تا متن تا حد ممکن فشرده باشد. بنابراین مقدمات نظری را در حدی بسط داده ام که راهگشای مباحث باشد و از توسعه و تفصیل آنها پرهیز کرده ام که البته با روش معمول در ایران اندکی متفاوت است که حجم فربه ای از کتاب را مرور ادبیات نظری و توصیف آراء بیان شده، تشکیل می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما