loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عصایت را به میله های زندان بزن، موسی: زندگی نامه امام موسی صدر

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16980 10003022
88,000 83,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که به شرح فعالیت های امام موسی صدر پرداخته و ابعاد مختلف زندگی امام صدر را توضیح داده است.
عناوین فصول مختلف کتاب به: خاندانی به نام صدر، لبنان، باشگاه بزرگ فرهنگی، گدایی ممنوع، الگویی برای زنان، جبل عامل، چمران، خون بس، مجلس اعلا، جنوب چراگاه اسرائیل نیست، مبارزۀ منفی، أمل یا هستۀ مقاومت لبنان، مسیح مسلمان، جنگ های داخلی، فرار مجاهدان و رجعت.
همانگونه که از عناوین فصول شانزده گانه این کتاب پیداست در هر فصل، فرازی از زندگی امام موسی صدر دستمایه نویسندگان کتاب قرار گرفته است. این کتاب، در عین رعایت ایجاز و اختصار، اطلاعات متنوعی داشته و تصویر موجز و در عین حال، کاملی از امام موسی صدر ارائه می دهد.
این کتاب برای علاقمندان به چهره های برجسته تاریخ معاصر تاریخ انقلاب به ویژه آنها که می خواهند آشنایی کلی و در عین حال کاملی با این چهره داشته باشند اثری سودمند و خواندنی ست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

عارف اشرفیان

واقعاً عالیه.
حتماً بخونید

7 آذر 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما