loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی

5 (4)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17047 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، حاصل تلاش حجت السلام مجتبی مصباح، محمود فتحعلی و حسن یوسفیان است. این کتاب زیر نظر آیت الله محمدتقی مصباح یزدی تالیف شده و محصول 60 سال مطالعه وی محسوب می شود.

کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی توسط انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) روانه بازار کتاب ایران شده است.در بخش نخستکتاب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، مفاهیم تعلیم و تربیت و فلسفه آن و همچنین تعلیم و تربیت اسلامی و فلسفه آن بررسی شده اند.

در بخش دوم به مبانی معرفت شناختی، هستی شناختی، الهیاتی، انسان شناختی و ارزش شناختی تعلیم و تربیت اسلامی پرداخته شده است و بخش سوم نیز تبیین اهداف، اصول، ساحت ها، مراحل، عوامل، موانع و روش های تعلیم و تربیت اسلامی را دربر می گیرد.

مقدمه بسیار خوب برای بیان اصطلاحات و بیان پیشنیه فلسفه تعلیم و تربیت، ذکر مبسوط از مبانی هستی شناختی و الهیاتی فلسفی از نکات مورد توجه و ارزنده این کتاب است. بحث مبسوطی درباره اهداف تربیت، بحث درباره ساحت ها، عوامل و موانع تعلیم و تربیت نیز از نکات مفید کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی است، این کتاب نظام مند تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

الهام

ترجمه این کتاب به زبان های دیگه چطوره است؟

11 مرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما