loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حاج همت: مجموعه عکس های شهید محمدابراهیم همت

3.5 (2)

ناشر یا زهرا (س)

گردآورنده کتاب علی اکبری مزدآبادی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17066 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاج همت، مجموعه عکس های شهید محمدابراهیم همت است که توسط علی اکبری مزدآبادی گردآوری و در انتشارات یا زهرا (س) به چاپ رسیده است.
کتاب حاج همت، در سی‌امین سالگرد شهادت ایشان منتشرشده، با هدف پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه این شهید بزرگوار گردآوری شده است. شهید همت، فرمانده لشکر 27 محمد‌رسول‌الله (ص)، در فروردین ماه 1334 شمسی در شهرضا متولد شد و 28 سال بعد، در اسفند ماه 1362 در منطقه عملیاتی خیبر به شهادت رسید.

فرزند شهید همت در پشت جلد این کتاب اینگونه می نویسد:
برای او که از تصاویر فراتر رفته باشد. عکسها دیگر تنها یک یادآوری نیستند بلکه سند،مدرک، دلیل و شاهد هایی هستند بر لحظه هایی که گاهی به بلندای تاریخ تاثیر گذار بوده اند. لحظه هایی کوتاه اما عمیق، گذرا اما ماندگار، دردناک اما ناگزیر.
وزیبایی و اهمیت مضاعف این عکس ها برای منی که تمام آن چه به عنوان تصویر پدر بر باورم نقش بسته از همین تصاویر بوده است فراوان و فراوان آشکار تر می شود.
تکثیر تصویر تو تکثیر نسلی است که قدم قدم بر خویش پا گذاشتند و ذره ذره به بلندای تاریخ سرزمین ایران، خود، ایمان و اعتقاد بلند خویش را جاودان نمودند. و چشمانت راز آتش است، باشد آن گونه که خواسته بودی همه چیزمان برای زضای خدا باشد و بس.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما