loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدیث پایداری، ناگفته هایی از خاطرات هشت سال دفاع مقدس - جلد اول

ناشر نشرا

گردآورنده کتاب مهدی وحیدی صدر | محمد رضازاده جویباری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 80

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

حدیث پایداری حدیث استقامت و عشق است؛ حدیث مردانی که عاشقانه رفتند و برای اسلام و قرآن و ارزش های اسلامی جانبازی ها کردند. حدیث پایداری درس آزادگی و فروتنی است، آزادگی مردانی که از بند دنیا و فریب هایش رهیدند و به سوی آسمان پر کشیدند.
حدیث پایداری درس ایثار و شهادت است، شهادت رزمندگانی که خون مقدس شان را برای مرز و بوم خویش ایثار کردند. حدیث پایداری درس عبادت و بندگی است، عبادت آنان که در دل شب به نیایش می نشستند و کویر دشمن را با آب دیده تر می ساختند. حدیث پایداری درس شهامت و دلداگی است، شهامت رزمندگانی که چون عقاب تیز چنگال به قلب دشمن می زدند و بی باکانه از حریم آزادگی و انسانیت دفاع میکردند. آری، حدیث پایداری حدیث زندگی، حدیث بندگی و حدیث آزادگی هاست...
خاطرات این بوستان از لا به لای صدها و شاید هزاران خاطره تلخ و شیرین دست چین شده است و اکنون در اختیار شما خواننده گرامی قرار میگیرد.
در این کتاب، به خاطرات و گوشه ای از زندگانی شهیدان و فرماندهان جنگ اشاره شده است تا الگویی برای جوانان این مرزو بوم باشد و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل حاضر ترویج کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما