loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات یک لباس شخصی

5 (1)

ناشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده ص.خ

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 111

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17104 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در مقدمه اثر خود می نویسد:
مدتی پیش رمان ارزشمند "شبیخون به خفاش" به دستم رسید. فکر نمی کردم تا این حد جذاب و خواندنی باشد. بار اول را اصطلاحا یک نفس خواندم. ازخودم می پرسیدم چه ضرورتی دارد بعد از گذشت قریب به 30 سال این خاطرات به این نحو بیان شود؟ پیدا کردن جواب خیلی مشکل نبود، چون نویسنده ی کتاب خودش به این صورت پاسخ داده بود که: "این کتاب را نوشتم تا حزب الهی ها و دوستاداران نظام و انقلاب بدانند، این انقلاب چه امواج سهمگینی را از سر گذرانده تا به این جا رسیده و هم چنین بفهمند که ایران اسلامی بیدی نیست که با نسیم هایی مثل آنچه در سال 88 وزیدن گرفت بلرزد".
فقط و فقط این چند صفحه را نوشتم که به نسل اولی ها که "همه شان حکم پدری برای ما دارند" بگویم ما هستیم. شاید مثل شما نباشیم و هزار و یک ایراد داشته باشیم، ولی آخرالامر هستیم، هستیم و خواهیم ایستاد، به هر قیمتی که شده خواهیم ایستاد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

خانم لکهائی

کتاب خیلی خوبی بود اولین کتابی بود که درباره آشوب های 88 خواندم چند سال پیش خواندمش. آن موقع هنوز تکلیفم با انقلاب و حتی دین اسلام مشخص نبود. همین جریان 88 که رخ داد فهمیدم باید بالاخره باید جای خودم را معلوم کنم و تکلیفم را با خودم روشن کنم. این کتاب مجموعه خاطرات برخی از افراد بیداری است که کمک کردند آتش این فتنه هرچه زودتر خاموش شود تا ایران تبدیل به سوریه نشود. خواندن این کتاب را توصیه می کنم خالی از لطف نیست .

5 آبان 1400

مهدی

من کتاب خریدم 111 صفحه بود اونم قطع جیبی کتاب جالبی نیست در کل چیزی خاص دستگیرتون نمی شه سر و ته هم نداره کسایی که خوندن اینو می فمن کتاب کف خیابون حداد پور هنوز خیلی بهتر و منسجم تره در ضمن پاتوق عزیز کتاب می ده 4500 که پشت جلد نوشته 4 تومان اونم باز دستکاری شده 4 تومان وگرنه قیمتش پایین تر بوده!

20 مرداد 1398

کتاب براساس قیمت خریداری شده به فروش می رسد و قیمت اتکیت زده شده بر روی کتاب از طرف پاتوق کتاب فردا نیست

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما