loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرزندان شیطان: شیطان پرستی در بوته نقد و نظر

3 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17222 10003022
74,000 66,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آنچه در این نوشتار می آید، ماهیت شناسی، خاستگاه و دیرینه شناسی شیطان پرستی، آشنایی با معماران این تفکر، نمادها، ابزارهای جاذب و نقد رویکردها و عملکردهای شیطان پرستان است.
در جریان شناسی این فرقه، پس از آن که شیطان در قاموس عرف و دین واکاوی شده، به دیرینه شناسی و پیشینه شیطان پرستی توجه شده، آنگاه گذری بر شیطان پرستی در ایران صورت گرفته و دریچه ای به سوی آشنایی با معماران شیطان پرستی گشوده شده و مهمترن ابزارها و نمادهای این فرقه بویزه موسیقی و نمادهای نهادینه شده انان معرفی و بازنمایی شده است.
امید می رود که جریان شناسی و پی آورهای آن، از نگاه تیزبین جوانان شیعی، اهداف، ابزارها و عملکرد آنان مغفول نمانده و با عطف توجه به عوامل و زمینه های ترویج شیطان گرایی و چگونگی مواجهه با آن در مهار و رخنه آن در جامعه اسلامی کوشا باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما