loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حیات طیب

ناشر مشق | موسسه فرهنگی هنری مطاف عشق

نویسنده مهناز واحدی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 40

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17241 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حیات طیب پیرامون شخصیت و سیره اعتقادی ، انقلابی و سیاسی شهید طیب حاج رضایی است که توسط سرکار خانم مهناز واحدی با همت معاونت پژوهشی فرهنگی موسسه روایت سیره شهدا جمع آوری و نگارش شده است .
شهید طیب حاج رضایی که از سوی امام (ره) به لقب حر انقلاب معروف گشت ، انسانی جوانمرد با منش لوطی و مشتی گری بود، کارش بارفروشی بود؛ ولی بارش روی دوش کسی نبود. از صفات اخلاقی وی مردم­دار بودن، جوانمرد و با محبت بودن، و اعتقادات مذهبی بسیار قوی بود. برای امام حسین(ع) و پرچم دار نهضت وی یک حرمت و قداست خاص قائل بود.
در قسمتی از این کتاب نوشته شده است : « مرحوم حاج رضا حداد عادل در این رابطه می گوید: دسته طیّب، شب عاشورا ـ دوازده خرداد ـ طبق معمول همه ساله از تکیه بیرون آمد و طیّب در جلوی علامت تکیه در حرکت بود و سینه زن ها پشت سرش آرام آرام حرکت می کردند. آن شب بر خلاف سال های قبل، عکس های حضرت امام به سینه علامت نصب شده بود... .»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما