loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت آزادگی

ناشر مشق | موسسه فرهنگی هنری مطاف عشق

نویسنده سید حمید مشتاقی نیا

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 117

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17242 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روحانی اسیر و شهید دفاع مقدس، اردوگاه های اسارت، اسارت ننگ یا افتخار، تفاوت آزادی با آزادگی، رهبری و مدیریت، نظام ولایی در اسارت، جنگ نرم در اسارت، ایثار و فداکاری و تحقیر دشمن از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب است.

شکنجه در اسارت، مفقودالاثرها، شهدای غریب، ورزش و اسارت، خلاقیت و هنر در اسارت، مدیریت زمان و برنامه ریزی در اسارت ، محرم در اسارت، نمایش اتحاد ملی، عاقبت وطن فروشی، زنان آزاده، حاشیه ای بر آزادی، گزارش یک دیدار، رسالت زینبی، در وصف آزادگان و این راه ناتمام از عناوین دیگری است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

رصد خاطرات و سخنان راویان فرهنگ ایثار و شهادت بود که بر جریده آن ردپای آموزه های گرانسنگ دوران آزادگی، جای اندکی را به خود اختصاص می داد ولی نگاه این اثر به خاطرات بر مبنای آموزه های اسارت بوده است.

گنجینه فرهنگ آزادگی عمقی ناتمام و غنی دارد، کشف و استخراج گوهرهای تابناک این سرمایه ملی، عزمی بس بیشتر نیاز دارد.

رویکرد مؤلف در نوع نگارش اثر به اقتضای فضای روایتگری است و سعی بر آن بوده تا هر بحث را منطبق با نگاه و تعریف آزادگان ارائه دهد.

بسیاری از خاطرات این کتاب در مصاحبه مستقیم با آزادگان سرافراز جمع آوری شده بنابراین منبعی در ذیل آن ذکر نشده است.

کتاب روایت آزادگی توسط حمید مشتاقی نیا تألیف شده و به همت معاونت پژوهشی و فرهنگی مؤسسه روایت سیره شهدا منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما