loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نخستین جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا

The First International Grand Award Commemorating Death to U.S.A

ناشر موسسه فرهنگی سراج اندیشه اسلامی

گردآورنده کتاب میثم محمدحسنی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 220

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب حاوی آثار ارسال شده به همایش نخستین جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا می باشد.
موضوعات این همایش شامل «چرا مرگ بر آمریکا؟» «چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟»، «آمریکا و عهدشکن»، «آمریکا و خودبرتربینی»، «آمریکا و حقوق بشر»، «آمریکا و ظلم»، «آمریکا و اسلام هراسی»، «آمریکا و ایران هراسی»، «آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی»، «آمریکا و استعمار فرانو»، «دموکراسی دروغین در آمریکا»، «آمریکا و دیکتاتوری» و «آمریکا و جنبش 99%» و ... می باشد.
این کتاب حاوی عکس، کاریکاتور و پوسترهای ارسالی و برگزیده هستند.
در این همایش در بخش عکس،هیئت داروان اثری را حائز تقدیر در رتبه نخست ندانسته، رتبه دوم متعلق می باشد به جناب آقای محمود عبد خدا برنده جایزه ۵ میلیون تومانی و سرکار خانم فاطمه عرفانیان برنده رتبه سوم و جایزه ۲ میلیون تومانی گردید.در این بخش ۸ اثر حائز تقدیر می باشند که به هر کدام یک میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد. در این بخش، علی حامد حق دوست، محمد صادق رضایی، میثم ملکی قزوینی، علیرضا میررکنی، مصطفی شمس، حسین موسوی فراز ، داود یاراحمدی و یدالله عبدی از سوی هیئت داوران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

همچنین در بخش کاریکاتور نیز هیئت داوران جشنواره دو اثر را به طور مشترک حائز رتبه نخست دانست که به امین ترابی و سجاد کریمیان هر کدام جایزه نقدی ۵میلیون تومانی اهدا شد و رتبه دوم بخش کاریکاتور این جشنواره نیز به محمود محمد تبریزی و رتبه سوم نیز به کاریکاتوریستی از کشور سوریه تعلق گرفت که به دلیل عدم حضور وی، جایزه وی به نماینده اش تحویل داده شد.

همچنین در بخش کاریکاتور، هیئت داوران جشنواره ۱۰ اثر را شایسته تقدیر دانست و از آنها با اهدای جوایز نقدی، تجلیل کرد.

علیرضا ذاکری، سجاد جعفری و محمد کارگر، محمدامین بابایی، محمود برخورداری و امیر دهقان نفرات برتر ایرانی این بخش بودند و ولادمیر کازانوفسکی و الکساندر دوموفسکی از اوکراین، راموندو موندز از برزیل و دیلاپی دیمیتری از ترکیه نیز ۴ نفر برتر بعدی در این بخش بودند.

در بخش پوستر نیز، هیئت داوران جشنواره، هیچ اثری را شایسته کسب رتبه اول ندانست اما رتبه دوم این بخش به خانه طراحان انقلاب اسلامی با هدای جایزه ۵میلیون تومانی و رتبه سوم نیز به محمد افشار با اهدای جایزه نقدی ۲میلیون تومانی اختصاص یافت. البته در این بخش ۸ اثر به نام های: حامد محمودی، حسین صمد زاده، میعادهاشمی، صادق کمیلی نژاد، علیرضا حصارکی، عبدالمهدی آگاه منش، حسین یوزباشی، محمد براتی می باشند که از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شدند که به هر کدام از آنها، هدیه نقدی یک میلیون تومانی اهدا شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما