loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جغور بغور: مجموعه شعر طنز

ناشر سپیده باوران

شاعر امید مهدی نژاد

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 103

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17266 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
8,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«جغور بغور» مجموعه طنزی است از امید مهدی نژاد که توسط نشر سپیده باوران به زیور طبع آراسته گشت. مهدی نژاد را به عنوان شاعر، نویسنده، طنزپرداز، منتقد، نقاش، عکاس و... همگان می شناسند که عموم کارهای طنز خود را در نشریات و جراید ثبت می کند. بیشتر شعرهای این دفتر، نقیضه و نظیره اند و نگارنده اشعار تعدادی از شاعران مانند زنده یاد قیصر امین پور، هوشنگ ابتهاج، عباس احمدی، زنده یاد حسین منزوی، سعید بیابانکی، زنده یاد مهدی حمیدی شیرازی، بیژن ارژن و بسیاری دیگر از شاعران مشهور و معاصر را دستمایه طنزپرازی و فکاهه سرایی خود قرار داده است به این ترتیب که وزن و قافیه شعر اصلی از شاعران مذکور را الگو قرار داده و با افزودن ابیات طنز به آن ها، با ملایمت هر چه تمام تر، شرایط مطایبه و شوخی با شعر یا شاعر مورد نظر را فراهم آورده است.

کتاب «جغور بغور» عنوان خود را از نوعی اردور(پیش غذا) گرفته و شامل ۴۰ قطعه شعر در قالب های قصیده، غزل و رباعی است. «هولوکاست»، «کتاب سوم»، «یک بغل کاکتوس»، «آموزش گام به گام شهروندی»، «سین جیم»، «قهوه قندپهلو» از دیگر آثار طنز امید مهدی نژاد است.

نه کسی بود که ناگاه زمینی بخورد
نه کسی در صدد پشت هم اندازی بود
نه خری بود که افشاگری آغاز کند
نه کسی در پی آشوب و براندازی بود
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما