loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خستگی ناپذیر

به روایت سید علی اکبر ابوترابی

ناشر پیام آزادگان

نویسنده عبدالمجید رحمانیان

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 314

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب در سه بخش نگارش یافته است:
در بخش اول، سید آزادگان به رابطه خود با شهید سید علی اندرزگو می پردازد و گوشه هایی از شجاعت ها، کرامات و حالات معنوی و حماسی او را بیان می کند.
در بخش دوم از شخصیت عارف مجاهد، شهید دکتر مصطفی چمران سخن می گوید و خاطره هایی از دوران اسارت خود را نیز می گوید.
در بخش سوم خاطره های خود را از عارفان وارسته و کرامات آن ها بیان می کند.

ساواکی ها در تعقیبم بودند. با زن و بچه باید به طور قاچاق از مرز می گذشتم و به افغانستان می رفتم. با عنایت حضرت از آب گذشتیم. آن طرف آب روستایی بود که ما را تحویل نگرفتند. معلوم بود هر کس می خواهد به طور قاچاق به افغانستان برود به آنجا می رود. یکی از خانه ها با رودربایستی ما را راه داد که فقط یک شب آنجا باشیم. در آن شب با او صحبت هایی کردیم که از آن جمله صحبت از گاوشان شد.
گفت: گاوی داریم که شیرش خشکیده و مدتی است که از این مختصر نعمت خدا بی بهره شده ایم. این تنها سرمایه ما بود. پیش خود گفتم: «یک توسلی بکنیم» و همین جوری دستی به سینه گاو کشیدیم. کار به جایی رسید که آن ها مثل امام زاده دور ما جمع شدند چرا که در همان وقت یک مرتبه سینه های گاو پر از شیر شد. همان موقع آمدند و دوشیدند اما با گریه و شوق. آن ها دیگر ما را به زور نگه داشتند و ما مخفی بودیم ....
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما