loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلش کارت ترم آخر: خاطرات دوران دانشجویی شهدا به همراه احادیث و آیات مرتبط با خاطرات

مجموعه خاطرات کوتاه و موضوعی جهاد و شهادت (13)

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

گردآورنده کتاب مهدی منصوریان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 25

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17438 10003022
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خاطرات شهدا در دوران دانشجویی، الگوهای زیبایی را برای جوانان و دانشجویان به همراه دارد. فلش کارت «ترم آخر» تلاش می کند این خاطرات را به صورت تطبیقی با روایات اهل بیت (علیهم السلام) و بیانات امام خامنه ای به دوستداران شهدا ارائه کند. تصاویر دوران دانشجویی شهدا نیز، زینت بخش این محصول می باشد.
شرح حماسه ها، مجاهدت ها، معنویت ها و... آنها در میدان رزم و فرماندهی جنگ، بسیار خواندنی و جذّاب است. خاطرات زمان دانشجویی شهدا، ضمن انتقال حال وهوا و شرایط آن برهه از تاریخ، درس ها و نکته های آموزنده و جالبی را نیز در خود نهفته دارد که می تواند برای همه افسران جنگ نرم که قصد دارند پا جای پای شهدا بگذارند، راهگشا باشد.

این مجموعه شامل 25 خاطره با موضوع دوران دانشجویی شهدا و موضوعات فرعی ای مانند والدین، مطالعه، کنکور و ورزش می باشد که آیات، روایات و بیانات امام خمینی و امام خامنه ای، به صورت تطبیقی خاطرات را همراهی می کند. در این مجموعه خاطراتی از شهدای والامقام: چمران، تندگویان، بهشتی، رجایی، بابایی، آوینی و... را در خود جای داده است.

(تحصیلی برای جهاد)

اگرچه به اقتضای شرایط سال های نخستین پیروزی انقلای اسلامی و میراث سیاه به جا مانده از حاکمیت طاغوت، امکان تحصیل در سطوح عالی، بسیار محدود بود و تنها بخش های اندکی از جامعه را شامل می گردید؛ اما نگاهی کوتاه به تاریخ پرافتخار دفاع مقدس نشان می دهد که دانشجویان و دانشگاهیان از پیشتازان عرصه جهاد و حماسه بوده اند. بسیاری از فرماندهان شناخته شده و محبوب دوران جهاد و مقاومت، بچه دانشجوهای کم سن وسالی بودند که داوطلبانه در خطوط مقدم پیکار با دشمن متجاوز حاضر گردیده و با خلاقیّت ها و هوشمندی مؤمنانه خود به رغم کمبود شدید تجهیزات نظامی، پوزه فرماندهان پرادعا و دوره دیده ارتش بعث و حامیان غربیشان را به خاک ذلت مالیدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما