loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلش کارت اوج پرواز: مجموعه خاطرات شهدای خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران

مجموعه خاطرات کوتاه و موضوعی جهاد و شهادت (19)

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 25

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17455 10003022
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فلش کارت «اوج پرواز» نمایی است از خاطرات پروازی و معنوی شهدای خلبان که در قالب 25 خاطره و به همراه عکس های زیبایی از خلبانان، تولید شده است. این اثر تلاشی است برای نشان دادن نقش خلبانان و نیروی هوایی کشور، در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی.
این اثر تلاش می کند خاطراتی از جنس پرواز را در قالب 25 کارت، برایمان به ارمغان بیاورد. خاطراتی که حماسه های پروازی و حماسه های معنوی شهدای خلبان را برایمان بازگو می کند. در این مجموعه خاطراتی از شهدای والامقامی چون: بابایی، دوران، ستاری، اردستانی، خضرایی و .... را مشاهده خواهید کرد.

کسی را نمی توانی پیدا کنی که از دوران کودکی عشق پرواز و خلبانی را در سر نداشته باشد. انگار عشق پرواز امری است فطری که تو را به خدا نزدیک تر می کند.
وقتی خاطرات شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را ورق می زنیم به نام شهدایی می رسیم که از اوج آسمان بر دشمن بعثی یورش می بردند و حماسه هایی آسمانی را به نمایش می گذاشتند. شهدایی از جنس پرواز. شهدایی که نقش آنها در تاریخ ایران زمین، فراموش نشدنی است اما خاطرات شان کمتر به گوشمان رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما