loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طواف چشم: زندگینامه روایی مستند عکاس و هنرمند شهید سعید جان بزرگی

5 (1)

ناشر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

گردآورنده کتاب گروه تحقیقاتی فتح الفتوح

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 106

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب "طواف چشم " کارنامه ای از زندگی جان بزرگی را پیش روی خواننده باز می کند که به همراه عکسها و اطلاعات خواندی و دیدنی از این شهید بزرگوار است.
گروه تحقیقاتی که این کتاب را نگاشته اند سعی کرده اند که به صورت موجز و موثر به زندگی شهید جان بزرگی بپردازند.

در بخشی ابتدایی این کتاب آمده است؛ در پس تمام آدینه هایی که در کلاس های آموزشی راهیان نور شرکت می کردیم یک روز منتظر استادی بودیم که عکسهای هنرمندانه اش را قبل از آمدنش با اشتیاق نگاه می کردیم رزمنده ای که هنر عکاسی را ابتدا در جبهه و سپس در دانشگاه هنر آموخته بود و محو تماشای عکس هایش بودیم که مسئول گروه آمد و گفت: آقای جان بزرگی به علت کسالت نمی آیند و اکنون دوست و همرزمشان برادر احسان رجبی در خدمت شما هستند.صحبتهای او برای مان بسیار جالب بود به خصوص که عکسهایی از آثار جان بزرگی آورده بود ما لحظه به لحظه بیشتر دراین فکرفرو می رفتیم که حاج سعید کیست؟
سعید جان بزرگی متولد سال 1344 در شهر ری است وی در سال 1361 قدم در راه دفاع از کشور برداشت و از افتخارات این شهید است که با اتمام جنگ از جبهه برگشت وی در سال 1381 در اثر عوارض جراحتها و آثار شیمیایی که بر تن داشت به دیدار معبود شتافت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما