loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاخه های روز

5 (1)

ناشر شهرستان ادب

نویسنده حسن کی قبادی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 452

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17479 10003022
19,000 17,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«شاخه های روز» رمانی در موضوع انقلاب سبزوار می باشد که به تازگی منتشر و روانه بازار شده است. این کتاب اولین رمان بومی سبزوار است که به مساله انقلاب سبزوار پرداخته و بعضی از وقایع انقلاب سبزوار را بیان کرده است.
رمان در دو زمان روایت می شود؛ زمان حال و زمان انقلاب. راوی زمان حال، جوان بیست و دو ساله ای است که از اول عمر تا به حال، با مادر و برادرش زندگی می کرده است. برادرش برای تحصیل به خارج از کشور رفته و حالا یک ماهی است که پاکتی حاوی چند برگ کاغذ، توسط دختری ناشناس به مادرش رسیده و روند طبیعی زندگی آنها را به هم ریخته است. مادر عازم سفر حج است و راوی این کاغذها را با سختی زیاد پیدا می کند تا پی ببرد چرا مادرش با خواندن این نوشته ها، اینگونه آشفته و به هم ریخته شده است. رمان در طول سفر مادر در حج، با گریز به مطالبی که در کاغذها نوشته شده ادامه پیدا می کند. مطالب این کاغذها با محوریت انقلاب سبزوار و قهرمانی شخصی به اسم گودرز دنبال می شود. در نهایت پس از رفت و آمد در زمان حال و گذشته، ما رابطه ی این کاغذها با مادر و دیگر شخصیت ها و ماجراها را متوجه می شویم.
علت نام گزاری «شاخه های روز» برای این رمان این است که اگر ما انقلاب را به روز و روز را به درخت تعبیر کنیم، این درخت یک سری شاخه ها دارد که شاخه هایش را در این رمان می بینیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما