loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اکبر کاراته به تهران می رود

مجموعه داستان طنز دفاع مقدس برای نوجوانان - 5

5 (1)

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

نویسنده محسن صالحی حاجی آبادی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17520 10003022
65,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دنیا، دل مشغولی های خاص خودش را دارد. درس و تحصیل و کار و خانواده و مسائل شخصی و خانوادگی و محلی و... مجموعه ای از این دل مشغولی هاست که گاه از آن به "روزمرّگی" یاد می شود. بعضی وقت ها روزمرّگی های زمانه، باعث غفلت آدم ها می شود. گاهی آن قدر ذهن مان به این کارهای تمام ناشدنی روزگار مشغول می شود که ناگهان احساس می کنیم دلمان برای اصالت خودمان تنگ شده است. انگار بدمان نمی آید ساعاتی را بی توجه به قیل و قال جهان، دریچه ای به دنیای دیگر بگشائیم؛ دنیایی که چهارچوب آن را پاکی و صداقت و نیکی و ایمان تشکیل می دهد. این دنیا که بر پایه فطرت بنا شده، به زلالی آب است و به شفافیت آسمان. زنگار دلمان را می توانیم این گونه بزدائیم."اکبرکاراته به تهران می رود"، نام داستان دنباله داری برای نوجوانان است که خاصیّت همان دریچه را دارد.
این داستان واقعی، حکایتی طنز و جدّی از دنیایی است که قهرمانان کوچک و بزرگ آن به دور از هیاهوی غفلت آور روزگار، چهارچوب زندگی شان را بر پایه خوبی ها بنا نهاده بودند. دنیایی نه در افسانه و خیال، که حقیقت آن را سنگرسازان بی سنگر جبهه دلدادگی، در کوچه های خاکی خاطراتشان بر صفحه آسمان، روایت کرده اند.

این کتاب تصاویری از نوجوانان جهاد سازندگی را به همراه دارد. لازم به ذکر است که مجموعه کتاب های طنز دفاع مقدس برای نوجوان در سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه شایسته تقدیر دانسته شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

شبنم سمعی

من این کتاب رو از جمکران برای پسرم خریدم.
خیلی خسته کننده و تکراری نوشته شده.و خواندنش هیچ جذابیتی نداشت.

4 خرداد 1402

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما