loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نهضت امام خمینی - دفتر چهارم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17680 10003022
450,000 405,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع دفتر چهارم نهضت امام خمینی(ره)، حکومت اسلامی است که از رویدادهای سازنده و سرنوشت ساز نهضت امام به شمار می آید. امام خمینی(ره) با طرح حکومت اسلامی در نجف، در سال ۱۳۴۸ دگرگونی فکری و سیاسی ژرفی در میان ملت ایران پدید آورد و حکومت اسلامی را به عنوان جایگزین رژیم پوسیده شاهی و سلطنتی به نمایش گذاشت.

از اهداف و انگیزه های نگارنده در تدوین کتاب «نهضت امام خمینی(ره)» روشن کردن این نکته بوده است که طرح و بحث حکومت اسلامی در ایران، زمینه ای دیرینه و درازمدت داشته و این گونه نبوده است که تنها در سال ۱۳۵۶ یک باره بر سر زبان ها افتاده باشد اما جای بالندگی و خرسندی است که در کنار این رسالت ارزنده، نام و یاد برخی از گروه ها، جمعیت ها و جوانمردانی را که با هدف برپایی حکومت اسلامی گروه تشکیل دادند، فداکاری و دلاوری کردند و گمنام ماندند، زنده کند و در تاریخ به ثبت رساند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما