loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ضیافت حقیقی

3 (2)

ناشر سروش

سخنران محمد شجاعی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 175

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب "ضیافت حقیقی" مجموعه یازده سخنرانی است که محمد شجاعی درباره ماه مبارک رمضان و روزه در دهه شصت ایراد کرده اند. وی با بیان صمیمانه که شنوندگان سخنرانی ها و خوانندگان کتاب های پرطرفدار ایشان، از قبیل مجموعه سه جلدی "مقالات" و نیز "حضرت بقیه الله" و "چراغ هدایت" با آن آشنا هستند به ترغیب مومنان به عبادت مخلصانه و راهنمایی برای بهره گیری کامل از ایام و لیالی ماه مبارک، به ویژه شب های قدر، به منظور تقرب به درگاه الهی و برخورداری از نعمات معنوی در دنیا و آخرت می پردازند، و توصیه هایی برای حفظ رقت قلب حاصل شده در این ماه برای باقی ایام سال و عمر دارند و با طرح مباحث ارزشمند در بطن خود توانسته نیاز معنوی بسیاری از مخاطبان را پاسخ دهد.

کتاب حاضر در خصوص ماه مبارک رمضان با عنوان "ضیافت حقیقی" است که شامل مباحثی از جمله ضیافت خداوند، اعمال و آداب رفتاری، روزه حقیقی، مباحث معرفتی مربوط به روزه، شرایط روزه صحیح و راه های درک این توفیق است.

ضیافت حقیقی در 11 بخش تدوین شده که عبارتند از: معنای عبودیت، صدق در اعمال، شرایط روزه صحیح، ظاهر و باطن روزه، روزه داری خواص: مبطلات قبولی روزه، صاحب خانه خداوند است: تذکراتی برای صیام، تذکراتی در باب تلاوت قرآن و دعا، درک شب های قدر، شب 19 ماه مبارک رمضان: حضور و تضرع، شب 21 ماه مبارک رمضان: وصیت علی (ع) و گفت و گوی موسی (ع) با خداوند و درباره عید فطر و حفظ رقت قلبی که در ماه مبارک عاید شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما