loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شجره طیبه (رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد بسیج)

ناشر نسیم حیات

گردآورنده کتاب موسسه آوای بینش

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 237

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، مجموعه پیام ها و سخنرانی های مقام معظم رهبری درباره بسیج و بسیجی است که با اقتباس از بیانات ایشان، شجره طیبه نام گرفته است.

در این کتاب که به همت جمعی از همکاران این موسسه، در هفت بخش سامان یافته ابتدا کلیاتی مانند تعریف، جایگاه و اهمیت، گستره، فواید و ثمرات بسیج مورد بررسی قرار می گیرد، سپس امتیازات و ویژگی های بسیج، شاخص ها، وظائف و مأموریت های بسیج، عملکرد بسیج در طول چندین سال فعالیت و تلاش، رابطه بسیج با امام راحل، سپاه پاسداران، دولت جمهوری اسلامی و دشمن بررسی می گردد.

بخش ششم به بسیج اقشار، از جمله بسیج طلاب و روحانیان، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارگری اختصاص دارد و در بخش هفتم، توصیه های رهبر انقلاب به بسیج و بسیجیان به صورت جامع و کاربردی طرح شده است.

در این کتاب همه پیام ها و سخنرانی های مقام معظم رهبری، در طول سال های 1368 تا ابتدای سال 1392 بصورت نقل قول مستقیم از زبان رهبری معظم انقلاب اسلامی بیان شده و هیچ گونه دخل و تصرفی در بیانات ایشان صورت نگرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما