loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پذیرایی رنگین: گلچین آموزش های آشپزی و شیرینی پزی تلویزیون - جلد اول

ناشر سروش

نویسنده سوسن قبادی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 800

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب دو جلدی "پذیرایی رنگین" یکی از کامل ترین کتاب های آشپزی و شیرینی پزی به شمار می رود و از این نظر قابل اهمیت است که در این کتاب بهترین آموزش های مربیان معروف و مجرب که در تلویزیون ارائه شده به صورت ساده و البته کامل با بیان نکات مهم آورده شده است.

نویسنده در جلد اول این کتاب به آموزش غذاهای مختلف پرداخته و جلد دوم را به آموزش انواع شیرینی اختصاص داده است. همچنین در این کتاب بهترین آموزش های آشپزی و شیرینی پزی از کشورهای مختلف و گلچینی از بهترین و معروفترین غذاهای استان های مختلف کشور ارائه شده و این امتیاز مهمی است که پذیرایی رنگین را از سایر کتاب های آشپزی متمایز کرده است.

دارا بودن آموزش هایی براساس مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از دیگر مزیت های این کتاب محسوب می شود که خواننده می تواند براساس آن غذاها و شیرینی های ایام خاص را در سفره غذایی خود داشته باشد به طور مثال با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان بانوان می توانند شیرینی و غذاهای این ماه را به صورت بسیار ساده تهیه کنند و در نهایت زیبایب و سادگی از پخت و بعد تناول آنها لذت ببرند.

علاوه بر آن در این کتاب آموزش هایی برای شب عید، شب یلدا و غذاهای مخصوص نذری از استان های مختلف نیز ارائه شده است.

در این کتاب همچنین آموزش شیرینی هایی مانند گز اصفهان، کلمبه کرمان، قطاب یزد، کلوچه فومن، شیرینی سنتی ترکمنی، شیرینی فرانسوی، شیرینی خرمایی استامبولی و غذاهایی مانند خورش خلال بادام کرمانشاه، قیمه نثار قزوین، آش شله مشهدی، کلم پلو شیرازی، زیره پلو کرمانی، قلیه ماهی جنوب، سبزی پلو دامغان، اسنک ها، پیتزاها و گراتن ها تهیه شده است.

کتاب " پذیرایی رنگین" با زبانی ساده توانسته دستورالعملی کاربردی را به علاقمندان آشپزی ارائه دهد.

یکی از بخش های این مجموعه متنوع، احکام مربوط به خوردن و آشامیدن است. اینکه انسان چه چیزهایی را بخورد و بیاشامد و از چه چیزهایی استفاده نکند، یا در خوردن و آشامیدن چه آدابی را رعایت و از چه مواردی پرهیز کند، همه و همه دربردارنده مصالحی است که جویندگان تکامل و تعالی باید در پیمودن مسیر یاد شده از آن ها استمداد جویند و کتاب مذبور با بیان این احکام و آداب سعی کرده در مسیر تعالی انسان ها نقش تاثیرگذاری را ایفا کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما