loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزهای آخر آبان

ناشر سوره مهر

شاعر پانته آ صفائی بروجنی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17935 10003022
23,000 21,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صفایی درباره این کتاب می گوید: این مجموعه دربرگیرنده سروده های عاشقانه، اجتماعی و مذهبی است که در آن ها سعی داشته ام بیشترین توجه خود را بر ترجمه پذیر بودن و نیز محتوای اشعار متمرکز کنم.
این شاعر در توضیح انتخاب عنوان مجموعه شعرش اظهار داشت: از آن جا که حال و هوایی پاییزی بر اشعار این مجموعه حکم فرما بود چنین عنوانی را برای آن در نظر گرفتم.
وی معتقد است در این اشعار سعی داشته خودش باشد اما به طور کلی الهام گرفتن از غزل سرایان نامی به ویژه غزل سرایان معاصر را امری اجتناب ناپذیر می داند.
این شاعر درباره استقبال از مجموعه غزل های او و به طور کلی شعر کلاسیک اظهار داشت: علاقه به شعر سنتی همواره وجود داشته است. اما شاید امروزه اقبال عمومی بیشتر به سمت شعر نو باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما