loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبهات فاطمیه علیها السلام

سلسله مباحث اعتقادی 5

1 (1)

ناشر طوبای محبت

نویسنده سید مجتبی عصیری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 480

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کلیه اسناد طرح شده در این کتاب بر اساس متون و منابع دسته اول اهل سنّت و مورد قبول وهّابیت ارائه گردیده و 5 سند آن بر اساس مبانی رجالی اهل سنّت و مورد قبول وهّابیت نقد و بررسی قرار گرفته و صحیح بودن آنها ثابت گردیده.

در فصل نخست: 27 سند ناچار به قبول وهّابیت در شهادت حضرت فاطمه3 امده است . درفصل دوّم: پاسخ 20 شبهه وهّابیت در موضوع شهادت حضرت فاطمه3 و در فصل سوّم: روز شمار شهادت حضرت زهرا3 بر اساس تاریخ و استنادات میباشد .
همچنین در 4 سند، اشکالات سندی یکی از چهره های شاخص وهّابیت «عبد الرحمن دمشقیة» نقد و بررسی گردیده و برخی اشکالاتی که به ذهن وی خطور نکرده نیز پیشاپیش پاسخ داده شده.
این کتاب، پنجمین شماره از سلسله مباحث اعتقادی، در موضوع امامت و ولایت و پاسخ به شبهات وهّابیت از «سید مجتبی عصیری» است.از ویژگیهای منحصر به فرد این کتاب اعراب گذاری کامل متون عربی به همراه ترجمه ای روان می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما