loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اخلاق و آداب دانشجویی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده علی اکبر کلانتری ارسنجانی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 192

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اثر حاضر سعی کرده است با اهتمامی ویژه به دانشجویان بنگرد؛ زیرا از یک سو، شاهد اثر پذیری خانواده ها و دیگر جوانان به خصوص دانش آموزان از این قشر هستیم و از سوی دیگر، این جمعیت، مدیران و کارگزاران آینده خواهند بود و بی گمان منش و اخلاق آنان، نقشی تعیین کننده در تعالی یا خدای ناخواسته انحطاط جامعه در ابعاد گوناگون آن خواهد داشت.
متأسفانه علیرغم تلاش هایی که در این زمینه انجام گرفته، هنوز دانشگاه های ما با آداب و اخلاق اسلامی، فاصله دارد. نویسنده این کتاب معتقد است که می توان با ترسیم اخلاق و آداب اسلامی با رویکرد ویژه دانشجویی، این کاستی را تا حدود زیادی برطرف نمود.
مجموعه حاضر شامل چهار بخش می باشد که بخش اول کلیات، بخش دوم اخلاق و آداب دانشجو با خود، بخش سوم اخلاق و آداب دانشجو با خدا و بخش چهارم اخلاق و آداب دانشجو با مردم نام گرفته است.
از ویژگی های این کتاب یکی طرح و چینش جدیدی است که در تنظیم موضوعات آن اعمال شده و دیگر همراه بودن مباحث آن با نمونه های ملموس و عینی از اخلاق بزرگان و نیکان است. ویژگی دیگر این که سعی شده مندرجات کتاب در حد امکان با رویکرد مخصوص دانشجویی باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

یداله سرایی

با سلام و خسته نباشید آیا خریداری فایل word کتاب اخلاق و آداب دانشجویی امکان دارد یا خیر ،
ممنون می شوم پاسخ را ارائه دهید بدلیل مباحث تحقیقاتی نیاز به فایل کتاب می باشد.
هزینه به صورت الکترونیکی پرداخت می شود ،

30 اردیبهشت 1394

سلام. ما در سایت، فقط فروش نسخه های چاپی را در دستور کار داریم و فکر نمیکنم هیچ ناشری فایل ورد کتابش را بفروشد و نسخه الکترونیک کتاب ها با فرمتی است که نمیشود از آن ها به طور کامل کپی برداری کرد.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما