loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بینش تمدنی: منظومه اعتقادات اجتماعی

ناشر کتاب فردا

سخنران سید محمدمهدی میرباقری

مقرّر حسین مهدی زاده

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 249

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18261 10003022
62,000 55,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «بینش تمدنی» که ذیل نام آن، عباراتی مانند منظومه اعتقادات اجتماعی و تقریری از کلام اجتماعی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی میرباقری آمده است، به مباحث کلامی مانند الوهیت، ربوبیت، رسالت و امامت با نگاهی متفاوت می پردازد.

پدیدآورنده بینش تمدنی: منظومه اعتقادات اجتماعی تلاش کرده است تا بخشی از آموزه های کلامی استاد میرباقری را در رابطه با نسبت کلام و زندگی اجتماعی انسان و به تبع آن، تاریخ و تمدن به رشته تحریر درآورد.

استاد میرباقری به نحوی بدیع به مسئله الوهیت و ربوبیت خداوند متعال پرداخته و تصویری متفاوت از ارسال پیامبران به عنوان واسطه های فیض الهی ارائه میکنند.

در این تحلیل، تاریخ ظرف و بستر درگیری و تقابل انبیا و اولیا الهی در جبهه حق با اولیای طاغوت در جبهه باطل عنوان شده و این درگیری تاریخی، در شکل گیری جوامع و سیر تطورات تمدنی آنها نقش اساسی دارد.

مولف در ادامه این مسیر را تا بررسی وضعیت اجتماعی جهان اسلام در دنیای معاصر دنبال نموده است و نقشه ای از تقابل تاریخی حق و باطل در دنیای کنونی ترسیم کرده است. کتاب بینش تمدنی: منظومه اعتقادات اجتماعی، توسط حسین مهدی زاده تالیف و تقریر شده است و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما