loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دلواپسی های خواستگاری: 160نکته ویژه دختران 20 سال به بالا

اگر خواستگار بیاید! اگر خواستگار نیاید!

ناشر حدیث راه عشق

نویسنده حسن سهرابی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18327 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگر خواستگار نیاید عنوان کتابیست به قلم جناب آقای حسن سهرابی مدیر قبلی خانه جوان اصفهان که با شیوایی و خلاصه نویسی مثال زدنی در قالب 160 نکته کاربردی به بیان نگرانیهای دختران دم بخت و خانواده های آنان می پردازد و سعی دارد تا با ارائه مثالهای ملموس و کاربردی تهدیدهای فعلی را به فرصتی برای دختران همیشه بهار کشور مان تبدیل کند .

فصل اول کتاب در مورد معنای زندگی صحبت شده است و سعی شده است تا با نشان دادن زندگی مبتنی بر مسیر و تفاوت ان با زندگی مبتنی بر مقصد -دختر نگران این روزگار را از له شدگی و نق نق کردن نجات دهد و از اینکه نقش یک قربانی را بازی کند او را نجات دهد . در واقع در این فصل -مخاطب را از ساده لوح بودن و خوش خیال بودن و همچنین احساس یتیم شدن و نا امید شدن بیرون می بریم تا به آرامش برسد و بتواند در فصل دوم کتاب با نقاط ضعف خود درست بجنگد .

در فصل دوم که تحت عنوان : ویروسهای دختری که خواستگار ندارد اشاره به نقاط ضعف دختر امروز دارد . از سخت گیری تا نداشتن آراستگی -از حیا تا توهم حیا -از رفتارهای ضد مرد تا بد اخلاقی -از نا امیدی به آینده تا توهم موفقیت و ...در این فصل نویسنده کتاب -با بیان صریح -برای مخاطب همچون آیینه عمل می کند و او را آماده برای برطرف نمودن نقاط ضعف خود می کند .

در فصل سوم که با عنوان مین های عاطفی نامگذاری شده است اشاره به مردان شکارچی -مسائل جنسی -طنازی در خواستگاری و ...می پردازد و در فصل آخر مخاطب با واژه دختر توانگر آشنا می شود . توانگر به معنی فدا نکردن زندگی برای یک موفقیت ...توانگر به معنی بالا بردن معدل زندگی و چند بعدی زیستن .اینکه انسان حالهای خوش را از جهات مختلف بدست می اورد و ...

اگر خواستگار نیاید به این می پردازد که اگر خواستگار نداری مسولیت خودت را برای زندگی جدی بدان و منتظر کمک از بیرون نباش ...زندگی کن و در عین حال اولویت خود را ازدواج درست قرار بده ...

این کتاب که در نوع خودش یک ابتکار به حساب می آید و در زمینه دادن مشاوره به دختران -تاکنون رضایت خوانندگان را بدست آورده -می تواند برنامه ای برای ارائه سبک زندگی درست در ایام مجردی باشد تا ان شا الله خداوند -از فضل خویش -زمینه را فراهم سازد .

دوستی می گفت: غمگین بودم که چرا کفش ندارم تا اینکه مردی را دیدم که اصلاً پا ندارد.کشور ما در گذر جمعیت سنی ویژه ای قرار دارد .متولدین دهه 60 تا 70 بصورت
یک لشکر چند میلیونی وارد عرصه کار ، تحصیلات و ازدواج شده اند . مشکل نداشتن خواستگار مناسب یک پدیده اجتماعی همه گیر شده است و نگرانی بجز ایستایی و در جا زدن کاری برای شما نمی کند.داشتن یک مجردی خوب و سرشار از توانگری باعث می شود تا شما به زندگی خود هدف و جهت دهید و از ایستایی رها شوید.ایستایی شبیه یک اتومبیل می ماند که روشن است و دارد بنزین مصرف می کند،ولی پای شما روی ترمز است و نمی دانید چه باید کنید.بهترین کار پیدا کردن یک آدرس خوب برای ادامه مسیر زندگیست. شاید در بین راه و جستجوی هدف جدید ،خواستگار شما قرار گرفته باشد .
  • زبان کتاب
    فارسی
  • سال نشر
    1392
  • چاپ جاری
    2
  • تاریخ اولین چاپ
    1392
  • شمارگان
    5000
  • نوع جلد
    جلد نرم
  • قطع
    خشتی کوچک
  • تعداد صفحات
    216
  • ناشر
  • نویسنده
  • وزن
    191
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 17 شهریور 1393
  • شناسه
    18327
  • دسته بندی :
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما