loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر کلام جدید

ناشر کتاب طه (موسسه فرهنگی طه)

نویسنده هادی صادقی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 399

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18403 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کلام جدید باز گفت دغدغه های انسان معاصر است؛ درآمدی است بر حضور عقل در ساحت دین و تلای است عقلانی برای دست یابی به تقدس. در این عرصه است که پرسش از آزمون دین به پاسخ می رسد و در می یابیم که آیا شریعت صامت است یا ناطق و آیا انسان را باید قربانی شریعت کرد یا بالعکس، در کلام جدید توجهی به ساحات معنوی حیات بشر می شود و حضور خداوند در پیدایی و پایایی تجربه های معنوی جست و جو می شود. ارتباط خداوند با بشر در عران و پیامبری نمود می یابد و این پرسش ها رخ می نماید که آیا پیامبران همان عرفان اند و بارش وحی بر انسان چه مفهومی دارد.

اخلاق و دین دو گوهر مورد حاجت بشرند که ارتباط آن دو و نیاز هر یک به دیگری مورد کاوش این کتاب است.
سکولاریسم یا دنیوی اندیشی و تلاش برای به گوشه معبد راندن دین، در برابر تلاش دینداران برای حضور دینی در عرصه اجتماع و زندگی دنیا داستانی پرجذبه و امروزین است؛ و سرانجام به تکثر ادیان و آزادی بشر و ولایت الاهی میرسیم و مشکلات جمع میان آن ها را باز مینگریم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما