loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پناهگاه طوفان: روایتی از زندگی، اندیشه و خاطرات عالم ربانی آیت الله عزیز خوشوقت

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده یاسر عسگری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 216

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این یادنامه نخستین یادنامه جامع درباره شخصیت این عالم ربانی، فقیه اخلاقی، همراه و یاور امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است که در پنج بخش تدوین شده است. بخش اول به زندگینامه علمی و سیاسی ایشان اختصاص یافته است و در ادامه بخشی از رهنمودهای اخلاقی و سیاسی ایشان ذکر می شود. در بخش دوم آیت الله خوشوقت از نگاه آقای محمدحسین خوشوقت، یکی از فرزندان آیت الله خوشوقت به تصویر کشیده شده و در بخش سوم نظرات علما، شاگردان و صاحبنظران حوزه درباره سلوک و اندیشه و خاطرات آیت الله بیان شده است. در این بخش گفتار ها و نوشتارهایی از حضرات آیات و حجج اسلام ممدوحی، کاظم صدیقی، قرهی، صفایی بوشهری، صادقی رشاد، احسان شیرخدا و دکتر رودگر می آید.

همچنین زندگی، خاطرات، سلوک و رفتار سیاسی آیت الله خوشوقت در قالب خاطرات و نظرات شخصیت های مختلف در این باره آمده است از جمله نظرات حضرات آیات مصباح یزدی، امامی کاشانی، رضا استادی، بخشی کرمانشاهی، جاودان، فیاضی، کعبی، و اساتید و شخصیتهایی چون دکتر آقاتهرانی، دکتر خسروپناه، مرتضی جوادی آملی، محمدرضا زائری، پناهیان، یحیی عابدی، محمدرضا سرشار، رحیم مخدومی، سعید حدادیان، اکبر اجلی، سید محمود علوی، باقری لنکرانی، محمدباقر قالیباف و.... بخش پنجم هم گزیده پیام های تسلیت شخصیت و نهادهای انقلابی و مذهبی به مناسبت ارتحال آیت الله خوشوقت است، در پایان کتاب هم عکس هایی از این استاد برجسته اخلاق نقش بسته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما