loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چکیده آشنایی با اصول و فنون مشاوره (چکیده و ضمیمه ها)

5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18915 10003022
79,000 71,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مشاوره فرایند پویایی است که طی آن مشاور بر اساس اصول ارتباطات انسانی معنادار و با تکیه بر مهارت ها و تجربه های سودمند به برقراری ارتباط با مراجع پرداخته، به وی فرصت می دهد که به راحتی و با آرامش خاطر مساله یا مشکل و یا رفتار نابهنجار خود را مطرح نماید. نگارنده با همین رویکرد، به اصول و شیوه های راهنمایی و مشاوره می پردازد. وی در کتاب ضمن تعریف مشاوره این مباحث را بررسی کرده است: فرایندی بودن مشاوره، ارتباط مشاوره با حرفه ای نظیر آن، نقش رویکردها و گرایش های نظری و کاربردی در مشاوره، اصول ارتباطات مشاوره ای، اصول مصاحبه ی مشاوره ای، اصول تشخیص مشاوره ای، اصول توصیه های مشاوره ای، بایدها و نبایدهای مربوط به توصیه ها، آداب توصیه های مشاوره ای، و نمونه ی راه کارها و توصیه های مشاوره ای.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

کاظم مرادی

با سلام. دانلود کتاب بصورت pdf ممکن نیست؟

12 اسفند 1394

سلام. نخیر. فقط فروش نسخه چاپی در سایت صورت میگیرد.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما