loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انسان شناسی

مجموعه کتب آموزشی از راه دور

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

نویسنده محمود رجبی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18916 10003022
102,000 91,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این نوشتار محورهای اساسی انسان شناسی مورد بررسی قرار گرفته شده و شناخت هویت واقعی انسان، هدف آفرینش وی و چگونگی دستیابی به آن در گرو بهره گیری از رهاورد وحیانی در کنار دستاورد های قطعی و عقلی و تجربی، اصل مسلم انگاشته شده است. از این رو، روح حاکم بر بخش مهمی از مباحث کتاب را تبیین دیدگاه های انسان شناختی برگرفته از قران کریم و آموزه های دین مبین اسلام تشکیل می دهد.
موضوع علم انسان شناسی از دیدگاه کلام و عقاید اسلامی، سعادت دنیا و آخرت انسان در گرو شناخت معیارهای ارزش گذاری است و پی بردن به این معیارها در گرو شناسایی حقیقت انسان و ابعاد وجودی، آغاز، انجام، کمال و سعادت نهایی اوست و نوع دیگری از کاوش های فکری می طلبد که "انسان شناسی" نام دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما