loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیامبر و قصه هایش (دوره پنج جلدی)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 160

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب پیامبر و قصه هایش مجموعه پنج جلدی که هر جلد 14 حکایت از زندگی رسول خدا (ص) است که به قلم حجت الاسلام حیدری ابهری بازنویسی شده است و در انتشارات جمال منتشر شده است.

کتاب مجموعه پنج جلدی پیامبر و قصه هایش چند ویژگی مهم دارد:
1. در کنار هرحکایت بخشی به نام بیشتر بخوان، بهتر بدان وجود دارد که مطالب خواندنی و جالبی در آن آمده است.
2. در بازنویسی حکایات، نویسنده بیشتر تلاش کرده که جنبه های اخلاقی و تربیتی آن ها را به خواننده نشان دهد.
3. نویسنده حکایات این مجموعه را از کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر گزینش کرده است که جامع ترین مجموعه مربوط به حکایات زندگی رسول خدا است.
4. سند تاریخی هر حکایت در کنار آن نوشته شده است.

حکایات زندگی پیامبر به شکل ملموسی ما را با فضای زندگی و افکار و اندیشه ی ایشان اشنا می سازدو به مدد جذابیت ذاتی حکایت شیرینی پیام را به کام مخاطب می چشاند. انسان ها از دیر باز شیفته ی شنیدن،گفتن ،خواندن و نوشتن حکایات و قصه ها و داستان ها بوده اند .بر متولیان امر تعلیم و تربیت است که برای انتقال پیام های تربیتی خود از این اشتیاق بهره ببرند .

تلخ ترین پیام ها وقتی در قالب حکایت بیان می شود بدون آنکه ذائقه ی مخاطب را تلخ کند اثر گذارخواهد بود. لطافت، عینیت حکایات، برخی ویژگی های این نوع از بیان است که استفاده از آن را لازم و ضروری می سازد. مجموعه پیامبر و قصه هایش به هدف استفاده از ظرفیت حکایت برای تعلیم سیره ی نبوی نگاشته شده است. این اثر سیره ی آن بزرگوار را در قالبی جدید بیان کرده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما