loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیامبر و قصه هایش 1: مثل دانه های شانه

5 (1)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

تصویرگر هدی حدادی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19132 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، مجموعه 14 قصه دربارة فرازهای مختلف زندگی پیامبر مهربانی، حضرت محمّد (ص)است. داستان هایی با این عناوین: پیر جوان می شود، سنگ باران مرغ، مردم آزاری بد است، به کودکت دروغ نگو، او مهربان ترین است، مثل دانه های شانه، درستکار باش، قهرمان قهرمانان، اذان بلال، گرسنگی با دروغ، فریب ممنوع، لباس تو چه زیباست، قطره قطره جمع گردد.

این مجموعه چند ویژگی مهم دارد:
1. در کنار هر حکایت ، بخشی به نام "بیشتر بخوان،بهتر بدان" وجود دارد که مطالب خواندنی و جالبی در آن آمده است.
2. در بازنویسی حکایات، نویسنده بیشتر تلاش کرده که جنبه های اخلاقی و تربیتی آن ها را به خواننده نشان دهد؛ از این رو خود را در توضیحات اضافی گرفتار نساخته است.
3. نویسنده ی کتاب ، حکایات مجموعه را از کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص) گزینش کرده است که جامع ترین مجموعه مربوط به حکایات زندگی رسول خدا (ص) است،به همین دلیل، به گزینش دقیق و قابل قبولی دست یافته است.
4. سند تاریخی هر حکایت در کنار آن نوشته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما