loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیامبر و قصه هایش 3: بعد از سه روز گرسنگی

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

تصویرگر هدی حدادی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 32

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اثر حاضر - جلد سوم مجموعة پیامبر و قصه هایش - شامل 14 داستان جذاب دیگر در بارة فرازهایی از زندگی رسول الله (ص) با عناوینِ: تنبیه مردم آزار، قدر نعمت را بدان، آشتی با خاله، حرفی از افطار نزد، بعد از سه روز گرسنگی، او مامور خداست، بیا کشتی بگیریم، تو سفیدی نه سیاه، من هم گوسفند می چراندم، من که پادشاه نیستم، پسرجان سنگ نزن، آشتی و آتش، حتی بدون آیینه، پذیرایی از یک گوسفند، می باشد.
داستان ها با نثری مناسب برای گروه سنی مخاطب نگاشته شده اند و موضوعاتی را در برمی گیرند که برای مخاطب جذاب است و دانستنش به مخاطب کمک می کند با زندگی حضرت بیش تر آشنا شود.

این مجموعه چند ویژگی مهم دارد:
1. در کنار هر حکایت ، بخشی به نام "بیشتر بخوان،بهتر بدان" وجود دارد که مطالب خواندنی و جالبی در آن آمده است.
2. در بازنویسی حکایات، نویسنده بیشتر تلاش کرده که جنبه های اخلاقی و تربیتی آن ها را به خواننده نشان دهد؛ از این رو خود را در توضیحات اضافی گرفتار نساخته است.
3. نویسنده ی کتاب ، حکایات مجموعه را از کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص) گزینش کرده است که جامع ترین مجموعه مربوط به حکایات زندگی رسول خدا (ص) است،به همین دلیل، به گزینش دقیق و قابل قبولی دست یافته است.
4. سند تاریخی هر حکایت در کنار آن نوشته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما