loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حفظ موضوعی قرآن کریم: 300 موضوع از آیات اعتقادی، فروع دین و اخلاقی

3.2 (5)

ناشر آیه نور

گردآورنده کتاب موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 378

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این اثر گزیده ای از کتاب درسنامه حفظ موضوعی قرآن کریم است با دربرگیری سیصد موضوع از آیات اعتقادی، اخلاقی و فروع دین است.

این کتاب ویژه افرادی است که قصد دارند در یک دوره کوتاه مدت، با 300 موضوع اعتقادی اخلاقی و فروع دین قرآن به همراه ترجمه و مفاهیم کلی آن آشنا شوند. برای اجرای مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم در سازمان ها و مؤسسات فرهنگی می توان از این اثر بهره جست.

از توفیقات این مجموعه معرفی آن از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان منبع طرح ملی حفظ موضوعی بوده است که با استقبال حدود 200 هزار نفر از علاقه مندان به قرآن کریم مواجه شده است.

تا کنون حدود 300 هزار نسخه از این اثر منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدی

به کتاب های : ا - حفظ موضوعی قرآن ، تالیف محمد حاج ابوالقاسم 2- درسنامه حفظ موضوعی ، تالیف حسین افتخاریان نیاز دارم . در مورد نحوه خرید نیاز به راهنمایی دارم . با تشکر

20 بهمن 1394

سلام. شما می توانید مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و آدرس را به همراه نام کتاب به شماره 10003022 پیامک کنید تا برای شما فاکتور صادر شود یا از طریق عضویت در سایت و افزودن کتابها به سبد خرید اقدام نمایید.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما