loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شکنجه: اعترافات عاملین شکنجه سه پاسدار کمیته انقلاب اسلامی

4.2 (4)

ناشر یا زهرا (س)

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19360 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شکنجه، به اعترافات عاملین شکنجه سه پاسدار کمیته انقلاب اسلامی می پردازد. این کتاب در انتشارات یا زهرا (س) به چاپ رسیده است. کتاب شکنجه، شرح جلسات دادگاه خسرو زندی عامل زنده به گور کردن سه شهید پاسدار و مهران اصدقی عامل شکنجه آن ها می باشد. تمام جلسات دادگاه با سوالات و جواب های آنها موجود می باشد.

صفحات سمت راستی متن صورت جلسه دادگاه به صورت دست نویس و در سمت چپ، شکل تایپی آن چاپ شده است. در انتهای کتاب عکس هایی مربوط به شهدای شکنجه شده قرار گرفته است. لازم به ذکر است اسامی شهدای پاسدار بدین شرح است: شهید طالب طاهری، شهید سید محسن میرجلیلی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا

سلام
از عزیزان ارشاد، مولف و فروشنده تقاضا دارم برای این کتاب حتما محدودیت سنی ثبت کنند،حتی اگر خریدار و خواننده رعایت نکنه، وحشی گری های سازمان مجاهدین خلق که در تاریخ بی سابقه بوده روی افراد زیر ١٨ سال امروزی (سال 1402) قطعا تاثیرات مخربی داره.
از اینکه این کتاب مجدد تجدید چاپ شد واقعا خوشحالم، امیدوارم مثل نسخه‌ای باشه که دهه‌شصت چاپ شده بود.

16 دی 1402

خدابخش خورشیدی

واقعا سایتتان عالیه اززحمات شما متشکرم

25 اردیبهشت 1394

تشکر از لطف شما

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما