loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاوش ها و چالش ها (مشکات)

دو جلد در یک مجلد

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19468 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در دو جلد و یک مجلد چاپ شده است. در جلد اول، بخش اول و دوم کتاب به توضیح و شرح «مسئولیت ها در عرصه فرهنگ» اختصاص یافته است.
در بخش های سوم تا ششم، استاد در زمینه پلورالیسم دینی، مفهوم و مبانی آن، و نیز نقد ادله آن به تفصیل سخن گفته اند.
بخش هفتم تا نهم به بحث در زمینه مرزهای جاذبه و دافعه در اسلام، یا به تعبیر دیگر، مدارا و خشونت در اسلام گذشته است.
در جلد دوم «رابطه متقابل مردم و حکومت از نظر اسلام» در شش بخش مطرح شده است. در این بخش ها، موضوعات ذیل به تفصیل بررسی شده اند: تضایف حق و تکلیف، حق و تکلیف نسبت به خدا، فلسفه وجودی حکومت، رابطه حق و عدل، ملاک تعیین حق از نظر اسلام و مکاتب غربی، اختلاف اساسی اسلام و غرب در ملاک تعیین حقوق، رویکردهای مختلف در بحث رابطه متقابل مردم و حکومت و بیان رویکرد اسلامی این قضیه، جایگاه مردم و حاکم در اندیشه سیاسی اسلام، مسئولیت مردم و حاکم در برابر خدا در اندیشه سیاسی اسلام، وظیفه حکومت و حق مردم در حکومت اسلامی.در بخش های هفتم تا دهم مباحثی پیرامون «ایمان، گوهر دعوت انبیا» مطرح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما