loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عقاید استدلالی - جلد دوم

4 (1)
موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب حاضر جلد دوم کتاب عقاید استدلالی است. این کتاب نوشته علی ربانی گلپایگانی است و در انتشارات هاجر (وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) به چاپ رسیده است.

الهیات اسلامی از دو منبع عقل و وحی تغذیه می کند عقل با استناد به یک رشته اصول بدیهی و قطعی وجود، علم، قدرت و حکمت خداوند را اثبات می کند و بر پایه این آموزه های کلامی عقلی ضروری و عصمت وحی و نبوت را اثبات می کند....

کتاب جلد دوم عقاید استدلالی شامل یک دوره مسائل اقتصادی و کلامی بر پایه الهیات اسلامی و از منظر مذهب شیعه امامیه است که عقل و وحی کتاب و سنت مرجع و امر نهایی در تصمیم گیری ها و ارزیابی ها بوده است. همچنین در این نوشته از آزادی اندیشه های متفکران اسلامی به ویژه اندیشمندان شیعه امامیه بهره های فراوان برده شده است.

در این کتاب بخش ها به صورت درسنامه تنظیم شده است که در پایان هر درس پرسش هایی از متن درس گزینش شده که دست یابی به چکیده بحث ها از یک سو و زمینه خودآزمایی از سوی دیگر فراهم می سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما