loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرح الهیات شفا - جلد دوم (مشکات)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19497 10003022
135,000 121,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب الهیات شفا، شامل مباحث امور عامه، خداشناسی و مباحثی درباره معاد و نبوت و امثال آن هاست. این کتاب به دلیل روش دقیق و منطقی ابن سینا، در پرورش ذهن و قدرت تفکر فلسفی بسیار موثر است. در واقع کتاب شفا حاوی مفصل ترین، پخته ترین، کامل ترین و مهم ترین بیان فلسفه مشائی در عالم اسلام است. این ویژگی ها باعث شد کتاب های شفا به ویژه الهیات شفا، کتاب درسی حوزه های علوم اسلامی شوند و بر آن شروح و تعلیقات بسیاری نوشته شود. این کتاب تقریرات درس های استاد با محوریت کتاب الهیات شفاء از بوعلی سیناست که برای طلاب تدریس فرموده اند. جلد دوم این کتاب به مباحثی مانند تعریف جوهر و اقسام آن، شناخت جسم و حقیقت ماهیت آن، جدایی ناپذیری ماده از صورت، مقدم بودن صورت بر ماده از نظر مرتبه وجودی و بحث درباره مقولات نه گانه و عرض بودن آن ها و ... پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما