loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ تحقیقی اسلام (موسوعة التاریخ الاسلامی) - جلد دوم

عصر نبوت تا پایان سال دوم هجرت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19543 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که نتیجه تلاش بیست ساله مولف می باشد و از جمله ویژگی های آن می توان به نکات زیر اشاره کرد:
از آنجا که کتاب های تاریخی تحت تاثیر سیاست های حکومت های وقت به نگارش درآمده است، متاسفانه دارای معایب و تحریفات فراوانی می باشد، متاسفانه دارای معایب و تحریفات فراوانی می باشد، از این رو در تالیف این مجموعه، از قرآن به عنوان یک منبع متقن و مستدل و غیر قابل تحریف برای بررسی و تحلیل حوادث زمان پیامبر اکرم (ص) استفاده شده و شان نزول آیاتی که درباره حوادث مختلف نازل شده، بیان گردیده است. مولف تلاش کرده علت تناقض نصوص یا تحریف های انجام شده را ریشه یابی و تحلیل کند. همچنین مولف تلاش کرده از منابع دست اول استفاده کند و در این میان عنایت ویژه ای به منابع شیعی، داشته است. جلد دوم کتاب به مباحثی مانند تاریخ معراج و اسراء، هجرت به طائف، بیعت عقبه و هجرت مسلمانان به مدینه تا سال دوم هجرت پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما