loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لبیک یا حسین: گفتارهای عاشورایی سید حسن نصرالله

ناشر خیمه

مترجم سید حسین مرکبی

سخنران سید حسن نصرالله

مستندساز محمدرضا زائری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 324

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

محمد رضا زائری در مقدمه کتاب می نویسد :
«در میان گفتارهای حسینی سید حسن نصرالله، از همه مشهور تر و حماسی تر سخنرانی او در راهپیمایی کفن پوشان «مسیرة الاکفان» است که به عبارت «لبیک یا حسین» شناخته می شود و همه او را در حالی که خود نیز کفن پوشیده بود و با حالتی حماسی و به یاد ماندنی شعار «لبیک یا حسین» را معنا می کرد به خاطر دارند. آشکار است که حس و حال بی نظیر و تکرار ناشدنی آن سخنرانی و فضای روانی و احساسی آن محیط را در قالب عبارات و کلمات نمی توان بیان کرد... انتشارات خیمه به عنوان ناشر تخصصی در حوزه عاشورا و مناسک آیینی از چند سال پیش قصد داشت به جهت اهمیت این موضوع و ارزش خاص سخنان عاشورایی دبیر کل حزب الله لبنان بخش هایی از این گفتارها را به زبان فارسی منتشر کند و خوشبختانه سر انجام این کار سامان یافت.»

سید حسین مرکبی که ترجمه و گردآوری این سخنرانی ها را بر عهده داشته در بخش مقدمه مترجم می نویسد:
« اگر حالا که این کتاب را دست گرفته اید محرم نزدیک است؛ توصیه می کنم امسال و سال های بعد سخنرانی شب عاشورای ایشان را از دست ندهید ... »
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما