loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارمغان های جنگ

ناشر روزگار نو

نویسنده مارگارت درابل

مترجم علی منصوری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 80

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«ارمغان های جنگ» اثر مارگارت دربل، نویسنده انگلیسی کتابی از مجموعه داستان های مدرن کلاسیک است که در آن زندگی انگلیسی ها بعد از روزهای جنگ توصیف می شود.
مارگارت دربل یکی از رمان نویسان تحسین شده نسل خویش است؛ نویسنده ای که زندگی انسان های بعد از جنگ را با دقت مشاهده کرده و تغییرات اجتماعی، اختلاف های طبقاتی، آزادی های جوامع غربی و نیرنگ و صداقت روابط انسانی را در آثارش منعکس می کند. این نویسنده و منتقد انگلیسی 74 ساله، تاکنون 17 رمان منتشر کرده است.
«ارمغان های جنگ» ترجمه ای از کتابی با عنوان «The gift of war» و یادآور خشونت در محیط متلاطم انسانی با تمام ابعاد سیاسی، شخصی و آموزشی جوامع است.
در توضیح این کتاب آمده است: «مارگارت دربل به عنوان یکی از مطرح ترین نویسندگان نسل خود، راوی بی همتای زندگی انگلیسی بعد از جنگ است و با صراحت و به شکلی تو در تو، تغییرات اجتماعی، آزادی های جنسیتی، دورنما و پیچیدگی های آشفته مربوط به روابط انسانی را ترسیم می کند. در دو روایت حاضر از برخورد زندگی های مختلف، مادری که قصد خرید هدیه تولد برای فرزندش را دارد رویایش را نابود شده می یابد و یک ماه عسل به کشف و شهودی غیرمنتظره می انجامد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما