loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تنهای تنها (مقتل وتر الموتور)

ناشر برادر شهیدم

نویسنده مرتضی آقاتهرانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 224

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

استاد آقاتهرانی در جدیدترین اثر خود به سراغ مقتل نویسی رفته اند و مقتلی خاص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به رشته تحریر درآورده اند. ایشان که پیش از این «یاران شیدای حسین بن علی (ع) را در کارنامه عاشورایی خود داشتند و با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شده بود، این بار با هدف احیای سنت حسنه مقتل خوانی ظهر عاشورا، در یک اثر متفاوت و مستند از نظر منابع، نیمروزی از حیات حسین بن علی(ع) – از صبح عاشورا تا لحظه شهادت – را روایت می کنند.

استاد آقاتهرانی که خود سالهاست اهتمام جدی به مقتل خوانی ظهر عاشورا دارند، در مقدمه کتاب، انگیزه اصلی خود را برای نگارش تازه ترین اثر خود، احیای سنت حسنه مقتل خوانی ظهر عاشورا عنوان می کنند و مخاطب اصلی این اثر، روحانیون، مبلغان دینی و مداحان اهل بیت(علیهم السلام) هستند که می توانند با تکیه بر یک متن مستند، این سنت حسنه را احیا کنند.

کتاب تنهای تنها در 7 فصل و 224 صفحه نگاشته شده است که عناوین فصل ها بدین شرح است: «سنت مقتل خوانی ظهر عاشورا»، «سوگواری بر حضرت سیدالشهدا»، «امام حسین بن علی، صبح عاشورا»، «امام حسین بن علی، تنهای تنها»، «امام حسین بن علی، شهادت»، «امام حسین بن علی، پس از شهادت»، «امام حسین بن علی، زیارت».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما