loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یاران ناب 13: سید اسدالله (خاطراتی از شهید سید اسدالله مدنی)

ناشر یا زهرا (س)

گردآورنده کتاب علی اکبری مزدآبادی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19758 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، دربردارنده سرگذشتنامه شهید «اسدالله مدنی»، (1292ـ1360) است. اسدالله مدنی، یکی از علمای بزرگ ایران است که در «آذرشهر»، از توابع تبریز به دنیا آمد. دروس علوم دینی را در حوزه عملیه یزد فرا گرفت و برای ادامه تحصیل عازم قم و نجف شد. در سال (1349) به ایران بازگشت و بر اثر مخالفت با حکومت پهلوی دوم به «کنگان» تبعید شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی (1357)، به نمایندگی از شهر همدان به مجلس خبرگان راه یافت و بعدها، به عنوان امام جمعه تبریز منصوب شد. شهید «مدنی» سرانجام، در شهریورماه 1360، در حال اقامه نماز جمعه ترور شد. در کتاب حاضر، نخست، مبارزات شهید «آیت الله سیداسدالله مدنی» در دهه شصت بررسی شده و سپس، متن کامل آخرین خطبه نماز جمعه تبریز به امامت شهید محراب، آیت الله مدنی و وصیت نامه شهید آورده شده است. در قسمت پایانی سرگذشتنامه شهید مدنی از زبان دیگران، به همراه تصاویر و خاطراتی از ایشان درج شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما