loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سبک زندگی: فرهنگنامه کاربردی مهارت های رفتاری و اجتماعی

ناشر بشکوه

نویسنده محمد دشتی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 660

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در زمانی که سبک زندگی در شرق و غرب عالم، بر اساس لذت و رفاه و زرق و برق های فزاینده و بر مدار مد و مصرف و رقابتهای بی امان برای بهره مندی روزافزون از دستاوردهای علمی و هنری و صنعتی می چرخد و امپراتوری رسانه ای می کوشد تا ریشه های فرهنگ و تمدن شرک و دروغ و زر و زور را در دل و جان آحاد مردم جهان استوارتر سازد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد، و در عصری که انسان در دورترین نقطه از خداوند ایستاده است و دین و اخلاق دینی را افسانه می پندارد و گوشش به ندای آسمان بسته و دلش به بتهای ذهنی خویش قفل شده است، حرف زدن از پیام پیامبران و اولیا و عارفان کار چندان آسانی نیست. حرف زدن از پیام پیامبران و عارفان کار چندان آسانی نیست. از سبک و سیاق زندگی خداپرستان و حق جویان سخن گفتن، کار دشواری است. گرچه از فطرت پاک و حقیقت جوی بشر در هر زمان و مکانی نباید نومید شد .

نویسنده کتاب سبک زندگی کوشیده است برنامه ای جامع را بر اساس آموزه های قرآن و سیره متعالی پیامبر اکرم(ص) و خاندان پاک ایشان (ع) پیش پا نهد و با الهام از تجربه های پیامبران و پیروان راستین آن بزرگواران ، راه روشنی را ترسیم نماید.

امروزه فرهنگ و تمدن ایرانیان، با تمام قامت رعنای خود، زینت بخش محفل بشریت است. ادب ایرانی آمیزهای از حماسه و ایمان و دانش و هنر و فرزانگی و پارسایی است. در دل هر ایرانی اصیل، خورشید تابانی از پاکی و صفا و عشق به خدا می درخشد. امید آنکه به خواست و مجاهدت ما و به لطف خداوند، بیش از پیش ایران و جهان به زیور بندگی و ادب الهی آراسته و از آلودگی های شرک و کبر و بلاهت پاک گردد.

این کتاب در واقع یک فرهنگ است. البته به دو معنا؛ اول به سبب آنکه نظم مطالب آن بر اساس ترتیب الفبایی است. دوم آنکه موضوع تمام مطالب در ذیل فرهنگ می گنجد. فرهنگ به معنای اندیشه ها، آداب، رسوم، معارف، رفتارهای پسندیده و فرهنگ به همان معنایی که زیربنای تمدن است.

خوانندگان گرامی برای بهره مندی شایسته از مطالب کتاب، نخست به کلید واژگان پایان کتاب سری بزنند و ابتدا چند مطلب را که بیشتر دوست می دارند برگزینند و بادقت بخوانند تا با سبک نویسنده در ارائه مطالب آشنا شنود. امید است کتاب سبک زندگی پاسخگوی بسیاری از پرسشهای شما و فرزندان عزیزتان در زمینه ادب و اخلاق و اندیشه برتر که زیبنده ایرانیان است، باشد
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما