loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

این هوش دست یافتنی: راهکارهای تقویت هوش هیجانی

2 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19846 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عامل اصلی موفقیت در زندگی شخصی، هوش هیجانی، انواع هیجان ها و کارکردهای مثبت هیجان از جمله مباحث ذکر شده در این کتاب است.
کارکردهای منفی هیجان، تفاوت های هوش هیجانی و هوش شناختی و نشانه های اشخاص با هوش هیجانی بالا و پایین را از دیگر موارد مطرح شده در این کتاب است.
فصل نخست این کتاب به کلیات پرداخته و فصل دوم محورهای اصلی هوش هیجانی در ارتباط با خود فرد، خودآگاهی هیجانی و خودمدیریتی هیجانی را تبیین می کند.
نویسنده در فصل سوم راهکارهای افزایش هوش هیجانی را مطرح کرده و مطالبی درباره راهبردهای ارتقای خود مدیریتی در کوتاه مدت و بلند مدت بیان و گام هایی برای افزایش آگاهی اجتماعی نوشته و تبیین کرده است.
مهارت های گوش دادن مؤثر را موضوع فصل چهارم است و تفاوت گوش دادن و شنیدن، بایدها و نبایدهای گوش دادن مؤثر و در نهایت ضمایمی مانند جدول شناسایی هیجان های اصلی و تست هوش هیجانی در این بخش مطرح شده است.
این کتاب در پی آن است که خوانندگان را با مؤلفه های اصلی هوش هیجانی آشنا سازد و به آنها در مدیریت هیجان هایشان یاری رساند.

سال های طولانی مردم دنیا بر این باور هستند که دلیل موفقیت برخی اشخاص نظیر زندگی شخصی و اجتماعیشان در دایره استعدادهای ذهنی آنها یا به تعبیر علمی تر هوش ذهنیشان جای می گیرد، یعنی بالا بودن استعدادهای ذهنی سبب می شود افراد بتوانند تحصیلاتشان را در سطوح عالی ادامه دهند یا با برخورداری از معلومات بالا بتوانند به سطح بالاتری از درآمد و رفاه و در نتیجه زندگی موفق و آرامش بخش برسند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

عباس طاهری

فوق العادست

26 مهر 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما