loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چند ایست تا بیست: خودمهارگری کودکان

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

نویسنده مجید همتی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 80

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مساله تربیت، مساله مهمی است که باید به آن اهمیت ویژه ای داد و اینگونه نیست که فرزندان خود به خود تربیت شوند و نیاز به مراقبت و تربیت پدر و مادر نداشته باشند. به خصوص بعضی از فصول زندگی فرزندان از حساسیت بیشتری برخوردار است که اگر به نیاز های روانی و جسمانی فرزندان در آن دوره اطلاع کافی در دست والدین نباشد، ممکن است آسیب جدی به فرزندان وارد شود که دیگر قابل جبران نباشد. ازجمله مسائلی که در مورد تربیت فرزندان باید به آن توجه شود مساله خود مهار گری کودکان می باشد. در همه مکانها کسی نیست که مراقب باشد تا کودک خطایی مرتکب نشود. پس اگر کودک از خود مهار گری بر خوردار نباشد، هیچ تضمینی وجود ندارد، که کار درست را انجام دهد. ما کودکان بسیاری را می شناسیم که نزد پدر و مادر شان و دیگران درست عمل می کنند، اما به محض خارج شدن از جمع ، رفتار هایشان تغییر کرده، به راحتی خطا و اشتباه می کنند. بنابراین آموزش خود مهار گری به آنان کمک می کند که در همه حال، رفتارهای خویش را کنترل کنند.
این کتاب که با بیانی شیوا و ساده به ارائه مطالب می پردازد، شامل 3 فصل می باشد که دراین 3فصل به مباحث مهمی هم چون: اصول خود مهارگری، روشهای موثر در خود مهار گری و خود مهارگری در مراحل گوناگون سنی بیان می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما